POGOJI KORIŠČENJA BONOV
Spoštovane cenjene stranke, v nadaljevanju si prosimo preberite način koriščenja bonov, saj občasno prihaja do nerazumevanja. Za vsa vprašanja v zvezi z našimi storitvami, cenami in tudi temi pogoji smo dosegljivi na email: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. ali na telefon: 01 292 60 12. Vse rezervacije terminov, odpovedi ali kakršnekoli druge spremembe, sprejemamo na vse zgornje kontakte. Če se na telefon nihče ne oglasi, vas bomo v kratkem času vedno poklicali nazaj. Kupcem kuponov kupljenih na raznih portalih in imetnikom darilnih bonov ter ostalih kuponov sporočamo:
1. Kupon ali darilni bon je unovčljiv SAMO do datuma veljavnosti, kar pomeni, da je storitev potrebno v celoti izkoristiti izključno do datuma, ki je jasno naveden na darilnemu bonu ali kuponu. Pred nakupom se vedno prepričajte o drugih pogojih koriščenja (samo ob nekaterih dnevih, samo ob nekaterih urah, največ en enak kupon in podobno).
2. Za rezervacijo termina je potrebno poklicati tudi do mesec dni prej, kajti v nasprotnem primeru strankam ne moremo vedno zagotoviti pravočasnega koriščenja kupona ali darilnega bona.
3. V kolikor imetniki pokličete tik pred koncem, ki je naveden kot rok za koriščenje, se lahko zgodi, da ne bo prostih terminov za vašo že plačano storitev, zato je ne boste mogli izvesti.
4. V kolikor pride do nepotrebnih zapletov zaradi nepravočasne rezervacije termina, nismo dolžni podaljšati veljavnosti kupona ali darilnega bona za več kot en teden, pod pogojem, da se stranka prilagodi našim razpoložljivim terminom.
5. V primerih, ko pride do sprememb stanj kot je nosečnost ali bolezen, zaradi česar ne morete koristiti kupona ali darilnega bona, predlagamo, da poskrbite za unovčenje le tega na drugačen način. Kupon ali bon lahko podarite drugi osebi, imate pa tudi možnost bon zamenjati za drugo storitev, ki jo nudimo. Razliko doplačila obračunamo po trenutno veljavnem ceniku. Denarja za kupljene bone ne vračamo.
6. Morebitne menjave kuponov ali bonov določamo skupaj po predhodnem dogovoru in soglasju obeh.
7. Vsaka odpoved termina je potrebna vsaj 24 ur v naprej. V kolikor pride do odpovedi v manj kot 24 urah se vam termin šteje za koriščen.
8. Zamujanje na termin pomeni, da se vam lahko storitev skrajša za čas zamude, razen če za vami ni naročene nove stranke. Pravilo ne velja za zadnjo delovno uro v dnevu. Prosimo, da razumete, da je za vsako stranko rezerviran čas tretmaja. Če zamudite, bodo vse stranke ta dan za vami čakale.
9. Vsem strankam zagotavljamo kakovostno opravljeno storitev, profesionalno in kvalitetno obravnavo in verjamemo, da se boste v naših prostorih skupaj z nami počutili prijetno in zadovoljno.
SALON 20